Zarząd firmy OBORA NA KOŃCU ŚWIATA ANETA RADKIEWICZ - ANETA RADKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANETA RADKIEWICZ (CEIDG)
ANETA RADKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OBORA NA KOŃCU ŚWIATA ANETA RADKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 72, PL-11-040, GŁOTOWO. Główny zakres działalności ANETA RADKIEWICZ to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), przygotowywanie i podawanie napojów. NIP OBORA NA KOŃCU ŚWIATA ANETA RADKIEWICZ: 8871354998. REGON OBORA NA KOŃCU ŚWIATA ANETA RADKIEWICZ: 527406300.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETA RADKIEWICZ
Więcej informacji o OBORA NA KOŃCU ŚWIATA ANETA RADKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby