Zarząd firmy NTM-MED JOLANTA KRYSIAK, NOWE TECHNOLOGIE MEDYCZNE J.K. J.T. M.K SPÓŁKA CYWILNA JOLANTA KRYSIAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ - JOLANTA KRYSIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOLANTA KRYSIAK (CEIDG)
JOLANTA KRYSIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NTM-MED JOLANTA KRYSIAK, NOWE TECHNOLOGIE MEDYCZNE J.K. J.T. M.K SPÓŁKA CYWILNA JOLANTA KRYSIAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-10-06 i ma swoją siedzibę pod adresem KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 154B1, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności JOLANTA KRYSIAK to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych. NIP NTM-MED JOLANTA KRYSIAK, NOWE TECHNOLOGIE MEDYCZNE J.K. J.T. M.K SPÓŁKA CYWILNA JOLANTA KRYSIAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 5991271144. REGON NTM-MED JOLANTA KRYSIAK, NOWE TECHNOLOGIE MEDYCZNE J.K. J.T. M.K SPÓŁKA CYWILNA JOLANTA KRYSIAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 210989617.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOLANTA KRYSIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby