Zarząd firmy Nsk Polska - Piątkowski Maciej Grzegorz, członek zarządu
Piątkowski Maciej Grzegorz jest w zarządzie KRS NSK POLSKA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Piątkowski Maciej Grzegorz jest również w zarządzie NSK POLSKA, która została założona 2001-08-29 i ma siedzibę przy KARCZÓWKOWSKA 41, PL-25-711, KIELCE. KRS NSK POLSKA zajmuje się sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. NIP NSK POLSKA: 9591457775. REGON NSK POLSKA: 292350305.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piątkowski Maciej Grzegorz
Pozostali członkowie zarządu
Ulrich Nass | członek zarządu | |
Andrzej Krzysztof Gajdziński | członek zarządu | |
Michio Komaba | członek zarządu |
Więcej informacji o NSK POLSKA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?