Sprawozdania finansowe Nova M
Dane bilansowe NOVA M
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 403 270,57 | 447 687,96 | 344 208,17 | 374 242,42 | 535 261,57 | 661 467,46 |
A. Aktywa trwałe | 57 146,25 | 117 332,61 | 83 859,07 | 50 385,48 | 120 687,92 | 119 336,78 |
B. Aktywa obrotowe | 346 124,32 | 330 355,35 | 260 349,10 | 323 856,94 | 414 573,65 | 542 130,68 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 403 270,57 | 447 687,96 | 344 208,17 | 374 242,42 | 535 261,57 | 661 467,46 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 31 923,51 | 53 420,23 | 18 928,73 | 42 428,05 | 23 990,40 | -72 862,64 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 371 347,06 | 394 267,73 | 325 279,44 | 331 814,37 | 511 271,17 | 734 330,10 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 81 600,00 | 170 164,62 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 371 347,06 | 394 267,73 | 325 279,44 | 331 814,37 | 429 671,17 | 564 165,48 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.