Zarząd firmy NOVA CONSULTING BEATA HUDZIAK-WIŚNIEWSKA - Beata Hudziak-Wiśniewska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-02-28
Działalność gospodarcza Beata Hudziak-Wiśniewska (CEIDG)
Beata Hudziak-Wiśniewska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NOVA CONSULTING BEATA HUDZIAK-WIŚNIEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-01-21 i ma swoją siedzibę pod adresem DŁUGA 26, PL-05-822, MILANÓWEK. Główny zakres działalności Beata Hudziak-Wiśniewska to Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek (PKD główne: 68.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z wyceną nieruchomości, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji oraz działalności z nią związane, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie informacji turystycznej, działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych i inne. NIP NOVA CONSULTING BEATA HUDZIAK-WIŚNIEWSKA: 5491971217. REGON NOVA CONSULTING BEATA HUDZIAK-WIŚNIEWSKA: 14277508200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Beata Hudziak-Wiśniewska
Więcej informacji o NOVA CONSULTING BEATA HUDZIAK-WIŚNIEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.