Zarząd firmy NORMIZ SERWIS SYSTEM ZABEZPIECZEŃ ANNA MIZDALSKA - ANNA MIZDALSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA MIZDALSKA (CEIDG)
ANNA MIZDALSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NORMIZ SERWIS SYSTEM ZABEZPIECZEŃ ANNA MIZDALSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-01-18 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA MATEJKI 693, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności ANNA MIZDALSKA to Wykonywanie instalacji elektrycznych (PKD główne: 43.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach, działalność ochroniarska w zakresie obsługi systemów bezpieczeństwa i inne. NIP NORMIZ SERWIS SYSTEM ZABEZPIECZEŃ ANNA MIZDALSKA: 5992552477. REGON NORMIZ SERWIS SYSTEM ZABEZPIECZEŃ ANNA MIZDALSKA: 527492297.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA MIZDALSKA
Więcej informacji o NORMIZ SERWIS SYSTEM ZABEZPIECZEŃ ANNA MIZDALSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby