Zarząd firmy NOMINEL JOANNA FOGIEL - JOANNA FOGIEL, przedsiębiorca
                    Działalność firmy została zawieszona od 2021-01-01
            
Działalność gospodarcza JOANNA FOGIEL (CEIDG)
JOANNA FOGIEL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NOMINEL JOANNA FOGIEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-11-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MOTYLKOWA 65, PL-04-776, WARSZAWA. Główny zakres działalności JOANNA FOGIEL to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, wydawanie książek, wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych), wydawanie gazet i inne. NIP NOMINEL JOANNA FOGIEL: 1230310816. REGON NOMINEL JOANNA FOGIEL: 14606877200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA FOGIEL
            
                    Więcej informacji o NOMINEL JOANNA FOGIEL
        
            Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
            
                            Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
                    
        
    Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
                    Rafineria Gdańska inwestuje w zielony wodór
Jedna z największych rafinerii w grupie Orlen korzysta z dobrej koniunktury na rynku paliw. O tym, na co wyda blisko miliard złotych w ramach zaktualizowanej strategii, mówi prezes Adrian
                    Wody Polskie kwestionują inwestycje na działce, Piotr Wielgomas odpowiada
Piotr Wielgomas przeprowadził na działce w Zabłotni inwestycje związane z rekultywacją i nawadnianiem terenu. Część z nich kwestionują Wody Polskie. Właściciel działki zapewnia, że przywróci
                    Ubezpieczyciele zwiększają zakres wojennych polis
Choć w standardowych polisach szkody w wyniku wojny czy aktów terroryzmu są wyłączone z odpowiedzialności ubezpieczycieli, to rynek musiał się dostosować do nowej rzeczywistości. Dlatego od zasady