Zarząd firmy No.26 Iwona Warmińska-Krajewska - Iwona Warmińska-Krajewska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-10-01
Działalność gospodarcza Iwona Warmińska-Krajewska (CEIDG)
Iwona Warmińska-Krajewska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NO.26 IWONA WARMIŃSKA-KRAJEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-05-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOJSKA POLSKIEGO 22C23, PL-14-200, IŁAWA. Główny zakres działalności Iwona Warmińska-Krajewska to Pozostałe zakwaterowanie (PKD główne: 55.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych i inne. NIP NO.26 IWONA WARMIŃSKA-KRAJEWSKA: 8771416748. REGON NO.26 IWONA WARMIŃSKA-KRAJEWSKA: 28016223400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Iwona Warmińska-Krajewska
Więcej informacji o NO.26 IWONA WARMIŃSKA-KRAJEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.