Sprawozdania finansowe Niroprim
Dane bilansowe NIROPRIM
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 094 269,33 | 1 112 516,06 | 1 169 923,34 | 1 202 339,23 | 1 210 986,13 | 1 539 061,51 |
A. Aktywa trwałe | 626 031,79 | 633 653,65 | 613 687,20 | 611 036,37 | 564 095,82 | 532 668,07 |
B. Aktywa obrotowe | 468 237,54 | 478 862,41 | 556 236,14 | 591 302,86 | 646 890,31 | 1 006 393,44 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - | - |
Pasywa razem | 1 094 269,33 | 1 112 516,06 | 1 169 923,34 | 1 202 339,23 | 1 210 986,13 | 1 539 061,51 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 741 854,53 | 750 525,33 | 794 240,09 | 857 377,68 | 898 611,19 | 992 417,40 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 352 414,80 | 361 990,73 | 375 683,25 | 344 961,55 | 312 374,94 | 546 644,11 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 8 160,00 | 8 160,00 | 0,00 | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 226 451,32 | 236 027,25 | 269 921,41 | 251 241,35 | 230 696,38 | 477 006,93 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.