Firma NIEZŁE ZIÓŁKA Wioletta Smoleń
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych |
Numery rachunków bankowych |
PL60 1090 2675 0000 0001 5201 1465
|
Działalność PKD:
Firma NIEZŁE ZIÓŁKA WIOLETTA SMOLEŃ została założona 2022-11-08 i obecnie mieści się przy UL. ASNYKA 1610, PL-59-700, BOLESŁAWIEC. Główna działalność firmy to sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy techniczne, części i akcesoria do pojazdów, fizjoterapia, pośrednictwo w działalności gospodarczej, pozostała działalność profesjonalna, produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego, silniki, prądnice, transformatory i aparatura, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie NIEZŁE ZIÓŁKA Wioletta Smoleń (REGON 39104273900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.