Zarząd firmy NIEZALEŻNY SERWIS BMW JANUSZ BOROWSKI - JANUSZ BOROWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JANUSZ BOROWSKI (CEIDG)
JANUSZ BOROWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NIEZALEŻNY SERWIS BMW JANUSZ BOROWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-08-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRÓLEWSKA 22, PL-05-822, MILANÓWEK. Główny zakres działalności JANUSZ BOROWSKI to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. NIP NIEZALEŻNY SERWIS BMW JANUSZ BOROWSKI: 5210418352. REGON NIEZALEŻNY SERWIS BMW JANUSZ BOROWSKI: 01061318900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JANUSZ BOROWSKI
Więcej informacji o NIEZALEŻNY SERWIS BMW JANUSZ BOROWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach