Zarząd firmy Nieruchomości i Home Staging Marta Wieczorek - Marta Wieczorek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marta Wieczorek (CEIDG)
Marta Wieczorek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NIERUCHOMOŚCI I HOME STAGING MARTA WIECZOREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-10-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KREMOWA 21B, PL-02-969, WARSZAWA. Główny zakres działalności Marta Wieczorek to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z zarządzaniem nieruchomościami wykonywanym na zlecenie, pozostała działalność związana z obsługą rynku nieruchomości wykonywana na zlecenie, gdzie indziej niesklasyfikowana, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, pozostałe badania i analizy techniczne i inne. NIP NIERUCHOMOŚCI I HOME STAGING MARTA WIECZOREK: 5262732818. REGON NIERUCHOMOŚCI I HOME STAGING MARTA WIECZOREK: 52664047100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marta Wieczorek
Więcej informacji o NIERUCHOMOŚCI I HOME STAGING MARTA WIECZOREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.