Zarząd firmy NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ARS DENT ŁUKASZ WALEWSKI - ŁUKASZ WALEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ŁUKASZ WALEWSKI (CEIDG)
ŁUKASZ WALEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ARS DENT ŁUKASZ WALEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-10-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZAGŁOBY 814, PL-35-304, RZESZÓW. Główny zakres działalności ŁUKASZ WALEWSKI to Praktyka lekarska dentystyczna (PKD główne: 86.23.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, technika, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację i inne. NIP NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ARS DENT ŁUKASZ WALEWSKI: 6841857357. REGON NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ARS DENT ŁUKASZ WALEWSKI: 180620289.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ WALEWSKI
Więcej informacji o NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ARS DENT ŁUKASZ WALEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby