Firma Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Agnieszka Owczarczyk-Saczonek
Adres | UL. BOLESŁAWA LIMANOWSKIEGO 11-2, PL-10-341, OLSZTYN | |
Województwo | warmińsko-mazurskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | dermatolog-olsztyn.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Praktyka lekarska specjalistyczna |
Numery rachunków bankowych |
PL09 1020 3541 0000 5302 0356 0257
|
Działalność PKD:
Firma NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ AGNIESZKA OWCZARCZYK-SACZONEK została założona 2022-01-12 i obecnie mieści się przy UL. BOLESŁAWA LIMANOWSKIEGO 11-2, PL-10-341, OLSZTYN. Główna działalność firmy to praktyka lekarska. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania naukowe i prace rozwojowe, fizjoterapia, pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-02.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Agnieszka Owczarczyk-Saczonek (REGON 52093345600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?