Zarząd firmy NIEJAWNE INFORMACJE MAREK ŁOWCZYŃSKI - MAREK ŁOWCZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK ŁOWCZYŃSKI (CEIDG)
MAREK ŁOWCZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NIEJAWNE INFORMACJE MAREK ŁOWCZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KNYSZYŃSKA 8A32, PL-15-702, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności MAREK ŁOWCZYŃSKI to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność związana z dystrybucją treści, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą i inne. NIP NIEJAWNE INFORMACJE MAREK ŁOWCZYŃSKI: 5421227703. REGON NIEJAWNE INFORMACJE MAREK ŁOWCZYŃSKI: 052248998.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK ŁOWCZYŃSKI
Więcej informacji o NIEJAWNE INFORMACJE MAREK ŁOWCZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.