Firma NIEDŹWIECKA COACHING MARTA NIEDŹWIECKA
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność psychologiczna i psychoterapeutyczna, z wyłączeniem lekarskiej | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL51 1090 1014 0000 0001 5575 9093
|
Działalność PKD:
Firma NIEDŹWIECKA COACHING MARTA NIEDŹWIECKA została założona 2015-06-02 i obecnie mieści się przy UL. ŻWIRKI I WIGURY 15A43, PL-02-143, WARSZAWA. Główna działalność firmy to pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność psychologiczna i psychoterapeutyczna, z wyłączeniem lekarskiej, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, działalność pozostała w zakresie public relations i komunikacji i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie NIEDŹWIECKA COACHING MARTA NIEDŹWIECKA (REGON 01744267300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.