Zarząd firmy NICOLE VIOLETTA KWIATKOWSKA-SKÓRSKA - VIOLETTA KWIATKOWSKA-SKÓRSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza VIOLETTA KWIATKOWSKA-SKÓRSKA (CEIDG)
VIOLETTA KWIATKOWSKA-SKÓRSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NICOLE VIOLETTA KWIATKOWSKA-SKÓRSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MODRZEJOWSKA 204, PL-41-200, SOSNOWIEC. Główny zakres działalności VIOLETTA KWIATKOWSKA-SKÓRSKA to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne. NIP NICOLE VIOLETTA KWIATKOWSKA-SKÓRSKA: 6381767723. REGON NICOLE VIOLETTA KWIATKOWSKA-SKÓRSKA: 384513510.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się VIOLETTA KWIATKOWSKA-SKÓRSKA
Więcej informacji o NICOLE VIOLETTA KWIATKOWSKA-SKÓRSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.