Zarząd firmy Nicoart studio reklamy wizualnej JUSTYNA REGIEC - JUSTYNA REGIEC, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-10-27
Działalność gospodarcza JUSTYNA REGIEC (CEIDG)
JUSTYNA REGIEC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NICOART STUDIO REKLAMY WIZUALNEJ JUSTYNA REGIEC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚLĘŻNA 112U2, PL-53-111, WROCŁAW. Główny zakres działalności JUSTYNA REGIEC to Pozostałe drukowanie (PKD główne: 18.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, produkcja płyt, arkuszy, rur i kształtowników z tworzyw sztucznych, produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP NICOART STUDIO REKLAMY WIZUALNEJ JUSTYNA REGIEC: 8871522987. REGON NICOART STUDIO REKLAMY WIZUALNEJ JUSTYNA REGIEC: 02178620500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JUSTYNA REGIEC
Więcej informacji o NICOART STUDIO REKLAMY WIZUALNEJ JUSTYNA REGIEC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.