Zarząd firmy Nextflame Studio Jakub Śledź - Jakub Śledź, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jakub Śledź (CEIDG)
Jakub Śledź prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NEXTFLAME STUDIO JAKUB ŚLEDŹ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA ŻABIŃSKIEGO 107, PL-02-793, WARSZAWA. Główny zakres działalności Jakub Śledź to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery, wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego i inne. NIP NEXTFLAME STUDIO JAKUB ŚLEDŹ: 5213500025. REGON NEXTFLAME STUDIO JAKUB ŚLEDŹ: 14269915100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jakub Śledź
Więcej informacji o NEXTFLAME STUDIO JAKUB ŚLEDŹ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.