Zarząd firmy NETKOM MICHAŁ ADAMSKI - Michał ADAMSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-04-01
Działalność gospodarcza Michał ADAMSKI (CEIDG)
Michał ADAMSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NETKOM MICHAŁ ADAMSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA BRZECHWY 3, PL-96-300, ŻYRARDÓW. Główny zakres działalności Michał ADAMSKI to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP NETKOM MICHAŁ ADAMSKI: 8381800048. REGON NETKOM MICHAŁ ADAMSKI: 14176758300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał ADAMSKI
Więcej informacji o NETKOM MICHAŁ ADAMSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.