Firma Net Marketing
| Adres | UL. ŚLĄSKA 35-37, PL-81-310, GDYNIA | |
| Województwo | pomorskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | nmarketing.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z oprogramowaniem | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL21 1020 1853 0000 9602 0628 0814
|
Działalność PKD:
Firma NET MARKETING została założona 2024-01-31 i obecnie mieści się przy UL. ŚLĄSKA 35-37, PL-81-310, GDYNIA. Główna działalność firmy to usługi związane z oprogramowaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z oprogramowaniem, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-12.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Net Marketing (REGON 52758901600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Zyski spółek z polskiej giełdy się poprawiają. Część branż wychodzi z dołka
Po wynikach spółek z GPW widać, że negatywna presja na rentowność przedsiębiorstw mija. Wśród firm o najwyższym wzroście zysków są m.in. te z sektora przemysłowego.
Polskie firmy górą w spożywczych przejęciach. To przełom na rynku
Po raz pierwszy od lat ponad połowa transakcji na rynku fuzji i przejęć w sektorze spożywczym w Polsce ma krajowy rodowód. Na rynku dominują ruchy firm branżowych, aktywność funduszy wyraźnie
Obniżka prognoz przyćmiła dobre wyniki. Kurs Allegro w dół
Trzeci kwartał był mocny, ale mimo wyników powyżej konsensusu Allegro obniżyło prognozy, tłumacząc to słabszym popytem z początku listopada. Spółka zapowiada aktualizację strategii na początku 2026
