Firma Nes Marketing
Adres | BERNARDYŃSKA 16A-U6, PL-02-904, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | nesmarketing.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL15 1600 1462 1854 8175 4000 0001
PL46 1020 1592 0000 2602 0186 7852 |
Działalność PKD:
Firma NES MARKETING została założona 2004-05-18 i obecnie mieści się przy BERNARDYŃSKA 16A-U6, PL-02-904, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują magazynowanie paliw gazowych, organizacja targów, wystaw i kongresów, przetwarzanie danych i hostingowe, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi związane ze sportem, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-07.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Nes Marketing (REGON 01574985800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Złoto i dolar rosną, frankowicze na krawędzi, Arktyka otwiera nowy szlak
Sejm rozpoczyna pierwsze czytanie ustawy frankowej, której skutki budzą obawy kredytobiorców, a tymczasem w Hamburgu zacumował Istanbul Bridge – pierwszy kontenerowiec, który w 20 dni pokonał trasę z

Benefit Systems rośnie szybciej niż planował. Zatrudnia AI
Po ostatniej akwizycji w Turcji operator programu MultiSport może celować w więcej niż planowane wcześniej 600–650 klubów do 2027 r. Zapowiada zmiany w strategii.

Budlex wraca na stołeczny rynek mieszkaniowy ze wsparciem nowych menedżerów
Deweloper zatrudnił ekipę z konkurencyjnej firmy znającą warszawski rynek i mającą doświadczenie w pozyskiwaniu gruntów. Teraz działa w pięciu miastach.