Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich |
Numery rachunków bankowych |
PL08 1240 4142 1978 0011 1153 5805
PL22 1050 1070 1000 0090 8180 5815
PL52 1240 4142 1111 0011 1153 4228
PL55 1240 4142 1111 0011 1153 5629 PL59 1050 1070 1000 0090 3278 3483 PL81 1050 1070 1000 0090 3278 3475 |
Działalność PKD:
Firma NEOTERMO EDYTA HERZYK została założona 2022-01-26 i obecnie mieści się przy UL. GEN. MIECZYSŁAWA BORUTY-SPIECHOWICZA 68, PL-43-300, BIELSKO-BIAŁA. Główna działalność firmy to pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują chemikalia, nawozy, tworzywa sztuczne, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, produkcja konstrukcji metalowych i części, realizacja projektów budowlanych budynków, rozbiórka i przygotowanie terenu, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport kolejowy pasażerski, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-18.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Neotermo Edyta Herzyk (REGON 52108356300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld