Firma Ned-Pol Tomasz Podgórski
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin |
Działalność PKD:
Firma NED-POL TOMASZ PODGÓRSKI została założona 2012-06-18 i obecnie mieści się przy UL. CHMIELNA 3413, PL-65-261, ZIELONA GÓRA. Działalność firmy została zawieszona od 2022-01-01. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują części i akcesoria do pojazdów, maszyny ogólnego przeznaczenia, meble, nadawanie programów radiofonicznych, nadawanie programów tv ogólnodostępnych, naprawa i konserwacja maszyn, odlewnictwo metali, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego, przetwarzanie danych i hostingowe, przewody izolowane, sprzęt instalacyjny, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż paliw do pojazdów na stacjach, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, szkło i wyroby ze szkła, transport wodny śródlądowy pasażerski, transport wodny śródlądowy towarów, usługi w zakresie informacji, wyroby chemiczne, wyroby piekarskie i mączne, wyroby z drewna, korka i słomy, wyroby z gumy, wyroby z papieru i tektury, wyroby ze stali obrabianej. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Ned-Pol Tomasz Podgórski (REGON 08104854100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje

Od arogancji do dialogu. Jak możesz nauczyć się słuchać?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak łatwo władza może zaślepić, sprawiając, że lekceważymy zdanie tych, którzy od nas zależą?