Zarząd firmy NAWROCKA MAGDALENA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ORION - MAGDALENA NAWROCKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA NAWROCKA (CEIDG)
MAGDALENA NAWROCKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NAWROCKA MAGDALENA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ORION, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GZICHOWSKA 11513, PL-42-500, BĘDZIN. Główny zakres działalności MAGDALENA NAWROCKA to Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń (PKD główne: 46.64.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja aparatury rozdzielczej i sterowniczej energii elektrycznej, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych i inne. NIP NAWROCKA MAGDALENA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ORION: 6442267430. REGON NAWROCKA MAGDALENA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ORION: 24149367400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA NAWROCKA
Więcej informacji o NAWROCKA MAGDALENA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ORION
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.