Sprawozdania finansowe Nawi-Trans
Dane bilansowe NAWI-TRANS
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 13 690 152,05 | 13 791 937,61 | 14 151 438,40 | 13 207 750,33 | 13 848 392,60 | 17 563 844,38 |
| A. Aktywa trwałe | 9 063 148,25 | 9 224 067,14 | 8 954 672,47 | 8 022 262,98 | 7 420 630,70 | 11 388 954,95 |
| B. Aktywa obrotowe | 4 627 003,80 | 4 567 870,47 | 5 196 765,93 | 5 185 487,35 | 6 427 761,90 | 6 174 889,43 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 13 690 152,05 | 13 791 937,61 | 14 151 438,40 | 13 207 750,33 | 13 848 392,60 | 17 563 844,38 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 4 773 233,74 | 5 593 499,00 | 6 084 259,11 | 7 111 895,77 | 7 905 220,10 | 8 479 263,18 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 8 916 918,31 | 8 198 438,61 | 8 067 179,29 | 6 095 854,56 | 5 943 172,50 | 9 084 581,20 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 2 690 944,17 | 1 676 847,36 | 1 302 010,42 | 660 556,46 | 376 576,74 | 2 310 754,00 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 5 251 170,32 | 5 629 124,47 | 5 955 039,13 | 4 707 505,40 | 4 921 140,10 | 6 210 708,58 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje