Firma Navi Partner
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Transport drogowy pasażerski inny niż rozkładowy | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL20 1090 1665 0000 0001 6031 1463
PL57 1030 0019 0109 8503 0021 1871
PL74 1090 1665 0000 0001 6031 1461
PL83 2490 0005 0000 4530 8449 8974 |
Działalność PKD:
Firma NAVI PARTNER została założona 2022-01-14 i obecnie mieści się przy UL. PRANDOTY 10A-104, PL-31-435, KRAKÓW. Główna działalność firmy to pozostały transport lądowy pasażerski. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują transport drogowy pasażerski inny niż rozkładowy, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, transport drogowy pasażerski rozkładowy, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, transport drogowy towarów i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-11-04.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Navi Partner (REGON 52097143900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Eneris pracuje nad przejęciem francuskiego producenta SMR-ów
Eneris, numer cztery na polskim rynku gospodarki odpadami, chce kupić francuską firmę Naarea, twórcę małego reaktora XAMR. Transakcja uratowałaby Naareę przed likwidacją.
Kobiety z branży fuzji i przejęć zbudowały własną przestrzeń
Wom&An, rozpoczęte jako jednorazowe śniadanie networkingowe, w niespełna dwa lata przekształciło się w stowarzyszenie zrzeszające ponad 180 kobiet z rynku M&A. Inicjatywa Majki Rucińskiej wypełniła
Dylemat armaty kontra masło to mit
Z danych historycznych wynika, że dylemat armaty kontra masło nie istnieje. Rządy podnoszą jednocześnie wydatki zbrojeniowe i socjalne. Kończy się to jednak gwałtownym przyrostem długu publicznego i
