Zarząd firmy Naukowe - Instytut Gospodarki I Rynku - Mickiewicz Bartosz Adam, prezes zarządu
Mickiewicz Bartosz Adam jest w zarządzie KRS NAUKOWE - INSTYTUT GOSPODARKI I RYNKU
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Mickiewicz Bartosz Adam jest również w zarządzie NAUKOWE - INSTYTUT GOSPODARKI I RYNKU, która została założona 2002-06-06 i ma siedzibę przy UL. WOJCIECHA KORFANTEGO 4-3, PL-71-210, SZCZECIN. KRS NAUKOWE - INSTYTUT GOSPODARKI I RYNKU zajmuje się działalność członkowskich organizacji zawodowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, badanie rynku i opinii publicznej, działalność wspomagająca edukację. NIP NAUKOWE - INSTYTUT GOSPODARKI I RYNKU: 8522288990. REGON NAUKOWE - INSTYTUT GOSPODARKI I RYNKU: 812004452.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mickiewicz Bartosz Adam
Pozostali członkowie zarządu
Antoni Mickiewicz | v-ce prezes zarządu | |
Robert Jurczak | sekretarz zarządu |
Więcej informacji o NAUKOWE - INSTYTUT GOSPODARKI I RYNKU
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby