Zarząd firmy NATALIE GRODZKA STUDIO E/A - NATALIE GRODZKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-12-01
Działalność gospodarcza NATALIE GRODZKA (CEIDG)
NATALIE GRODZKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NATALIE GRODZKA STUDIO E/A, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-07-26 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZWIĄZKU WALKI MŁODYCH 12B27, PL-02-786, WARSZAWA. Główny zakres działalności NATALIE GRODZKA to Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania (PKD główne: 74.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność agencji reklamowych, nauka języków obcych i inne. NIP NATALIE GRODZKA STUDIO E/A: 9512219019. REGON NATALIE GRODZKA STUDIO E/A: 14678778000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się NATALIE GRODZKA
Więcej informacji o NATALIE GRODZKA STUDIO E/A
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.