Firma Natalia Wellmann-Piotrowicz MANGOMEDIA
| Adres | 8D, PL-57-540, RADOCHÓW | |
| Województwo | dolnośląskie | |
| Adres e-mail |
|
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność organizatorów turystyki | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL70 1090 2297 0000 0001 5237 1893
PL86 1020 5112 0000 7902 0139 8072 |
Działalność PKD:
Firma NATALIA WELLMANN-PIOTROWICZ MANGOMEDIA została założona 2013-05-13 i obecnie mieści się przy 8D, PL-57-540, RADOCHÓW. Główna działalność firmy to agenci i organizatorzy turystyki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność organizatorów turystyki, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, działalność ogrodów botanicznych i zoologicznych oraz obszarów i obiektów ochrony przyrody, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie informacji turystycznej i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Natalia Wellmann-Piotrowicz MANGOMEDIA (REGON 02213280700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Zyski spółek z polskiej giełdy się poprawiają. Część branż wychodzi z dołka
Po wynikach spółek z GPW widać, że negatywna presja na rentowność przedsiębiorstw mija. Wśród firm o najwyższym wzroście zysków są m.in. te z sektora przemysłowego.
Polskie firmy górą w spożywczych przejęciach. To przełom na rynku
Po raz pierwszy od lat ponad połowa transakcji na rynku fuzji i przejęć w sektorze spożywczym w Polsce ma krajowy rodowód. Na rynku dominują ruchy firm branżowych, aktywność funduszy wyraźnie
Obniżka prognoz przyćmiła dobre wyniki. Kurs Allegro w dół
Trzeci kwartał był mocny, ale mimo wyników powyżej konsensusu Allegro obniżyło prognozy, tłumacząc to słabszym popytem z początku listopada. Spółka zapowiada aktualizację strategii na początku 2026
