Zarząd firmy NATALIA RYBIŃSKA INŻYNIERIA INSTALACYJNA - NATALIA RYBIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-11-01
Działalność gospodarcza NATALIA RYBIŃSKA (CEIDG)
NATALIA RYBIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NATALIA RYBIŃSKA INŻYNIERIA INSTALACYJNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LIPOWA 8, PL-62-080, KOKOSZCZYN. Główny zakres działalności NATALIA RYBIŃSKA to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych i inne. NIP NATALIA RYBIŃSKA INŻYNIERIA INSTALACYJNA: 7772912992. REGON NATALIA RYBIŃSKA INŻYNIERIA INSTALACYJNA: 369377718.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się NATALIA RYBIŃSKA
Więcej informacji o NATALIA RYBIŃSKA INŻYNIERIA INSTALACYJNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.