Firma NAREK-IMPEX ALVARD ANTONYAN-MIERNIK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana |
Działalność PKD:
Firma NAREK-IMPEX ALVARD ANTONYAN-MIERNIK została założona 2004-04-19 i obecnie mieści się przy UL. KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 102A, PL-25-116, KIELCE. Główna działalność firmy to sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują hotele i podobne obiekty zakwaterowania, kupno i sprzedaż nieruchomości, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, różny zakwaterowanie, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi fryzjerskie, pielęgnacja urody, usługi gastronomiczne i cateringowe, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie NAREK-IMPEX ALVARD ANTONYAN-MIERNIK (REGON 29287944800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld