Zarząd firmy Naprawa Pojazdów Mariusz Czarkowski - Mariusz Czarkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Czarkowski (CEIDG)
Mariusz Czarkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NAPRAWA POJAZDÓW MARIUSZ CZARKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-25 i ma swoją siedzibę pod adresem 8, PL-18-212, JABŁOŃ-DĄBROWA. Główny zakres działalności Mariusz Czarkowski to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: demontaż wyrobów zużytych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP NAPRAWA POJAZDÓW MARIUSZ CZARKOWSKI: 7221167245. REGON NAPRAWA POJAZDÓW MARIUSZ CZARKOWSKI: 45109084400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Czarkowski
Więcej informacji o NAPRAWA POJAZDÓW MARIUSZ CZARKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może