Firma Naen Polska
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja mydła i detergentów, środków myjących i czyszczących |
Numery rachunków bankowych |
PL40 2490 1057 0000 9902 1422 5837
PL49 2490 1057 0000 9900 1422 5837
PL68 1750 0012 0000 0000 2900 4595
PL93 2490 1057 0000 9901 1422 5837 |
Działalność PKD:
Firma NAEN POLSKA została założona 2015-05-13 i obecnie mieści się przy UL. STANIEWICKA 14-303, PL-03-310, WARSZAWA. Działalność firmy została zawieszona od 2025-01-01. Główna działalność firmy to mydło, detergenty i wyroby kosmetyczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują chemikalia, nawozy, tworzywa sztuczne, doradztwo związane z zarządzaniem, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, wyroby chemiczne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-02-26.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Naen Polska (REGON 36153914000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.