Firma Nadbiebrzańska Promocji Turystyki Wodnej Bóbr
| Adres | 53, PL-16-124, SIEKIERKA | |
| Województwo | podlaskie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność organizatorów turystyki | ||
Działalność PKD:
Firma NADBIEBRZAŃSKA PROMOCJI TURYSTYKI WODNEJ BÓBR została założona 2025-10-07 i obecnie mieści się przy 53, PL-16-124, SIEKIERKA. Główna działalność firmy to agenci i organizatorzy turystyki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność organizatorów turystyki, działalność wydawnicza, działalność organizatorów turystyki, agentów turystycznych oraz pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji i działalności z nią związane, edukacja, działalność bibliotek, archiwów, muzeów oraz pozostała działalność związana z kulturą i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-10-08.
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Nadbiebrzańska Promocji Turystyki Wodnej Bóbr (REGON 54293808600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i