Zarząd firmy NABERTRONIK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTR NABEREŻNY - PIOTR NABEREŻNY, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR NABEREŻNY (CEIDG)
PIOTR NABEREŻNY prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NABERTRONIK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTR NABEREŻNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-09-23 i ma swoją siedzibę pod adresem 15, PL-76-100, BOLESZEWO. Główny zakres działalności PIOTR NABEREŻNY to Naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku (PKD główne: 95.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego, artykułów stołowych oraz pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek i inne. NIP NABERTRONIK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTR NABEREŻNY: 4990679776. REGON NABERTRONIK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTR NABEREŻNY: 384415485.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR NABEREŻNY
Więcej informacji o NABERTRONIK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTR NABEREŻNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.