Zarząd firmy Na Rzecz Rozwoju Relacji Międzypokoleniowych Anira - Pindelska Anna Lidia, członek zarządu
Pindelska Anna Lidia jest w zarządzie KRS NA RZECZ ROZWOJU RELACJI MIĘDZYPOKOLENIOWYCH ANIRA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Pindelska Anna Lidia jest również w zarządzie NA RZECZ ROZWOJU RELACJI MIĘDZYPOKOLENIOWYCH ANIRA, która została założona 2016-11-30 i ma siedzibę przy UL. CHMIELNA 2-31, PL-00-020, WARSZAWA. KRS NA RZECZ ROZWOJU RELACJI MIĘDZYPOKOLENIOWYCH ANIRA zajmuje się działalność wspomagająca edukację. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: wydawanie książek, wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, działalność organizatorów turystyki, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych i inne. NIP NA RZECZ ROZWOJU RELACJI MIĘDZYPOKOLENIOWYCH ANIRA: 5252686293. REGON NA RZECZ ROZWOJU RELACJI MIĘDZYPOKOLENIOWYCH ANIRA: 36596837400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Pindelska Anna Lidia
Pozostali członkowie zarządu
| Irena Anna Paszkiewicz | członek zarządu |
Więcej informacji o NA RZECZ ROZWOJU RELACJI MIĘDZYPOKOLENIOWYCH ANIRA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ceny mieszkań nie pędzą już w górę. To zasługa dużej podaży
W umowach notarialnych z października nadal widać podwyżki cen mieszkań, choć już nie tak duże jak miesiąc wcześniej. Eksperci chętniej też wróżą przeceny na rynku nieruchomości.
Pomysł na OKI cieszy rynek. Limity na zagranicę nie odstraszają
Limit inwestycji zagranicznych jest przyjmowany ze zrozumieniem, choć z perspektywy inwestorów indywidualnych nie jest to idealne rozwiązanie.
Francja wyprzedza Niemcy w technologiach, Polska patrzy i naśladuje
W modelach AI rękawice Amerykanom są w stanie rzucić Francuzi. To nie jest przypadek, a element większego trendu.