Zarząd firmy Myrrh Michalak Business Consulting Poland JOANNA MICHALAK - JOANNA MICHALAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA MICHALAK (CEIDG)
JOANNA MICHALAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MYRRH MICHALAK BUSINESS CONSULTING POLAND JOANNA MICHALAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRUSZYNY 20, PL-86-031, OSIELSKO. Główny zakres działalności JOANNA MICHALAK to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP MYRRH MICHALAK BUSINESS CONSULTING POLAND JOANNA MICHALAK: 9671164408. REGON MYRRH MICHALAK BUSINESS CONSULTING POLAND JOANNA MICHALAK: 34144556000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA MICHALAK
Więcej informacji o MYRRH MICHALAK BUSINESS CONSULTING POLAND JOANNA MICHALAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w