Zarząd firmy Myjnia Tir Słubice WEISSIG Łukasz Jaźnicki - Łukasz Jaźnicki, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-11-30
Działalność gospodarcza Łukasz Jaźnicki (CEIDG)
Łukasz Jaźnicki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MYJNIA TIR SŁUBICE WEISSIG ŁUKASZ JAŹNICKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. OSIEDLE PRZEMYSŁOWE 16, PL-69-100, SŁUBICE. Główny zakres działalności Łukasz Jaźnicki to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, przygotowanie terenu pod budowę, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP MYJNIA TIR SŁUBICE WEISSIG ŁUKASZ JAŹNICKI: 9730388369. REGON MYJNIA TIR SŁUBICE WEISSIG ŁUKASZ JAŹNICKI: 386401731.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łukasz Jaźnicki
Więcej informacji o MYJNIA TIR SŁUBICE WEISSIG ŁUKASZ JAŹNICKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby