Zarząd firmy Myjnia Ręczna Samochodów Supernova Sebastian Oleksiewicz - Sebastian Oleksiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Sebastian Oleksiewicz (CEIDG)
Sebastian Oleksiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MYJNIA RĘCZNA SAMOCHODÓW SUPERNOVA SEBASTIAN OLEKSIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-03-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STEFANA CZARNIECKIEGO 36, PL-26-600, RADOM. Główny zakres działalności Sebastian Oleksiewicz to Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych (PKD główne: 47.25.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, transport pasażerski na żądanie pojazdem z kierowcą, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, niespecjalistyczne sprzątanie budynków, pozostałe sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP MYJNIA RĘCZNA SAMOCHODÓW SUPERNOVA SEBASTIAN OLEKSIEWICZ: 9481551237. REGON MYJNIA RĘCZNA SAMOCHODÓW SUPERNOVA SEBASTIAN OLEKSIEWICZ: 67016026500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sebastian Oleksiewicz
Więcej informacji o MYJNIA RĘCZNA SAMOCHODÓW SUPERNOVA SEBASTIAN OLEKSIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.