Firma MY SEVEN - MICHAŁ KOWALCZUK
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL22 2490 0005 0000 4530 2841 5448
|
Działalność PKD:
Firma MY SEVEN - MICHAŁ KOWALCZUK została założona 2012-10-01 i obecnie mieści się przy UL. PIRENEJSKA 2023, PL-01-493, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi związane z filmami i nagraniami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, pozostała dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, działalność związana z zarządzaniem nieruchomościami wykonywanym na zlecenie, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MY SEVEN - MICHAŁ KOWALCZUK (REGON 14629564000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.