Sprawozdania finansowe Mwi Build
Dane bilansowe MWI BUILD
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 158 087,58 | 211 271,17 | 127 162,71 | 380 826,89 | 544 441,19 | 445 396,80 |
A. Aktywa trwałe | 24 964,77 | 19 615,17 | 14 265,57 | 8 915,97 | 3 566,37 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 133 122,81 | 191 656,00 | 112 897,14 | 371 910,92 | 540 874,82 | 445 396,80 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 158 087,58 | 211 271,17 | 127 162,71 | 380 826,89 | 544 441,19 | 445 396,80 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 75 997,93 | 98 639,70 | -12 406,55 | 189 421,63 | 253 123,66 | 309 234,61 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 82 089,65 | 112 631,47 | 139 569,26 | 191 405,26 | 291 317,53 | 136 162,19 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.