Zarząd firmy MW-PROJEKT MICHAŁ WOŁYNIEC - MICHAŁ WOŁYNIEC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHAŁ WOŁYNIEC (CEIDG)
MICHAŁ WOŁYNIEC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MW-PROJEKT MICHAŁ WOŁYNIEC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem GÓRNA 426, PL-19-500, GOŁDAP. Główny zakres działalności MICHAŁ WOŁYNIEC to Działalność w zakresie architektury (PKD główne: 71.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i inne. NIP MW-PROJEKT MICHAŁ WOŁYNIEC: 8471530919. REGON MW-PROJEKT MICHAŁ WOŁYNIEC: 28052155500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ WOŁYNIEC
Więcej informacji o MW-PROJEKT MICHAŁ WOŁYNIEC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.