Firma Muzeum Iluzji
Adres | UL. STRASZEWSKIEGO 15, PL-31-101, KRAKÓW | |
Województwo | małopolskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | krakil.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność muzeów |
Numery rachunków bankowych |
PL07 1050 1214 1000 0090 8173 2167
PL11 1020 2892 0000 5002 0865 0717
PL27 1050 1445 1000 0090 3201 3618
PL28 1050 1445 1000 0090 3201 3600 |
Działalność PKD:
Firma MUZEUM ILUZJI została założona 2018-07-26 i obecnie mieści się przy UL. STRASZEWSKIEGO 15, PL-31-101, KRAKÓW. Główna działalność firmy to biblioteki, archiwa, muzea i kultura. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, doradztwo związane z zarządzaniem, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozaszkolne formy edukacji, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi kulturalne i rozrywkowe, wspomaganie edukacji, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-17.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Muzeum Iluzji (REGON 38083574700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.