Firma Culture Hub Poland - Centrum Kultury Polskiej
Adres | UL. NALEWKI 8, PL-00-158, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
![]() |
||
Strona internetowa | musicexportpoland.org |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych |
Numery rachunków bankowych |
PL75 1050 1025 1000 0090 8044 6256
PL53 1050 1025 1000 0090 8044 6264
PL73 1050 1025 1000 0090 8079 0836
|
Działalność PKD:
Firma CULTURE HUB POLAND - CENTRUM KULTURY POLSKIEJ została założona 2018-09-25 i obecnie mieści się przy UL. NALEWKI 8, PL-00-158, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi kulturalne i rozrywkowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, organizacja targów, wystaw i kongresów, organizacje komercyjne, pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-15.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Culture Hub Poland - Centrum Kultury Polskiej (REGON 38138035500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld