Sprawozdania finansowe Mushcenter
Dane bilansowe MUSHCENTER
ROK
|
||||
---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 18 207,94 | 16 109 503,84 | 16 707 336,83 | 17 050 518,49 |
A. Aktywa trwałe | 6 590,00 | 14 667 629,58 | 16 560 937,20 | 15 866 475,34 |
B. Aktywa obrotowe | 11 617,94 | 1 441 874,26 | 146 399,63 | 1 184 043,15 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
Pasywa razem | 18 207,94 | 16 109 503,84 | 16 707 336,83 | 17 050 518,49 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -51 908,05 | -374 554,60 | -248 895,68 | -64 777,57 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 70 115,99 | 16 484 058,44 | 16 956 232,51 | 17 115 296,06 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 50 372,68 | 14 308 106,68 | 16 830 372,68 | 16 830 372,68 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 19 743,31 | 2 175 951,76 | 125 859,83 | 284 923,38 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Chiny nie chcą już być tanie. Kampania cięcia mocy nabiera tempa
Unia Europejska wprowadza cła, by bronić się przed tanim importem. Na szczęście Chiny nie chcą też już tanio eksportować. Importerzy muszą uważać.

Scam Alert! Fałszywe bilety na koncerty
Trwa sezon na fałszywe bilety. Okazyjne oferty w social mediach prowadzą do stron z płatnością wyłącznie Blikiem — to fikcja. Są też kolejne podróbki logowania do BOŚ i BPS, fałszywe reklamy z logo

Scamming: Rodzice nie wiedzą co robią dzieci w sieci
Nie wiemy, w jaki sposób nasze dzieci korzystają z internetu – wynika z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców pt. "Nastolatki” przygotowanego przez NASK.