Zarząd firmy MUSCLE - BREAKER Marcin Jarmołowicz - Marcin Jarmołowicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Jarmołowicz (CEIDG)
Marcin Jarmołowicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MUSCLE - BREAKER MARCIN JARMOŁOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WAŁBRZYSKA 326, PL-58-400, KAMIENNA GÓRA. Główny zakres działalności Marcin Jarmołowicz to Działalność w zakresie medycyny tradycyjnej, uzupełniającej i alternatywnej (PKD główne: 86.96.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, działalność w zakresie fizjoterapii, pośrednictwo związane z działalnością lekarską, dentystyczną i pozostałą działalnością w zakresie opieki zdrowotnej i inne. NIP MUSCLE - BREAKER MARCIN JARMOŁOWICZ: 8862747221. REGON MUSCLE - BREAKER MARCIN JARMOŁOWICZ: 02131743300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Jarmołowicz
Więcej informacji o MUSCLE - BREAKER MARCIN JARMOŁOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.