Zarząd firmy MULTIMA MACIEJ RYGIELSKI - Maciej Rygielski, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-08-26
Działalność gospodarcza Maciej Rygielski (CEIDG)
Maciej Rygielski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MULTIMA MACIEJ RYGIELSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PUSTELNICKA 482, PL-04-138, WARSZAWA. Główny zakres działalności Maciej Rygielski to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozaszkolne formy edukacji artystycznej i inne. NIP MULTIMA MACIEJ RYGIELSKI: 1132760027. REGON MULTIMA MACIEJ RYGIELSKI: 14293043000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maciej Rygielski
Więcej informacji o MULTIMA MACIEJ RYGIELSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.