Zarząd firmy MT AUTO Katarzyna Trzeszczak - Katarzyna Trzeszczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Katarzyna Trzeszczak (CEIDG)
Katarzyna Trzeszczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MT AUTO KATARZYNA TRZESZCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-04-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DOLNA 34, PL-95-200, PABIANICE. Główny zakres działalności Katarzyna Trzeszczak to Sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 47.81.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna motocykli oraz części i akcesoriów do nich, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów ciężarowych, naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP MT AUTO KATARZYNA TRZESZCZAK: 7311963454. REGON MT AUTO KATARZYNA TRZESZCZAK: 100924830.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Katarzyna Trzeszczak
Więcej informacji o MT AUTO KATARZYNA TRZESZCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby