Zarząd firmy MRS - TECH NATALIA SADOWSKA - NATALIA SADOWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-08-01
Działalność gospodarcza NATALIA SADOWSKA (CEIDG)
NATALIA SADOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MRS - TECH NATALIA SADOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-03-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRZYJAŹNI 10A, PL-04-569, WARSZAWA. Główny zakres działalności NATALIA SADOWSKA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność pocztowa i kurierska, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, pozostała usługowa działalność gastronomiczna i inne. NIP MRS - TECH NATALIA SADOWSKA: 9522194864. REGON MRS - TECH NATALIA SADOWSKA: 38287986100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się NATALIA SADOWSKA
Więcej informacji o MRS - TECH NATALIA SADOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.